vrijdag 6 november 2009

Grijs was ik al.


Ja, daar hoefde ik geen zestig voor te worden. Maarja, nu toch alweer zes dagen zestig. Afgelopen weekend veel gezellig bezoek, slapers en niet alleen de regen die spoelde. Zestig.....tja, lijkt heel wat, maar mijn moeder wordt komende week 89.......dus ik heb nog even.
Ik zou echter onwaarheid verkondigen als ik niets van die zestig zou merken. Wat eerder moe, wat meer slaap nodig en ook duren helaas de klussen wat langer dan je zou willen. Maar verder, nog weinig problemen.
En ik prijs me gelukkig, ook al omdat ik om heen toch meemaak dat echt jongere mensen overlijden en anderen niet verschoond blijven van ziektes die er behoorlijk kunnen inhakken.
Je beseft dan weer hoe breekbaar alles is en dan mag je wat mij betreft echt niet klagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten