woensdag 22 april 2009

Wat privé-dingetjes.

Albert stuurde een pdf, 40 pagina's van 'De Oud-Rotterdammer'. Zo krijg ik van hem ook regelmatig knipsels uit de Utrecht-bijlage, o.a. over Ondiep en andere Utrechtse (oude) zaken. Tenslotte ben ik er geboren en er tot mijn 21e geleefd.

Ik kreeg gisteren dus van hopman Jan Ruys een brief met foto. In juni is er een dag waarop oud-verkenners elkaar kunnen ontmoeten. Ik ga er heen, ben benieuwd. Met Hans Gantevoort al telefonisch contact even bijgepraat.

Het Nivon (http://www.nivon.nl/) stuurde een brief om assistentie voor het August Reitsmahuis in Hoek van Holland. Maar eens gemaild dat we eens kunnen bekijken of Miek en/of ik 'iets' zouden kunnen doen........op wat langere termijn misschien iets meer tijd voor zoiets.

Eind van de dag bericht van Lia dat voor het weekend van 2-4 oktober a.s. alweer de Nivon-huisjes bij Krikkenhaar voor de wandelgroep zijn geboekt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten