dinsdag 30 juni 2009

Zondag 28 juni '09: Scouting....

Zoiets tussen 1960 en 1969 was ik bij de scoutinggroep St.Nicolaas in Utrecht. Een periode waar ik mijn hele leven profijt van heb gehad en met veel genoegen aan terugdenk.
Nu was er in Zeist een soort reünie, eh bijeenkomst van geïnteresseerden die men via de mail bereikt had. Hopman Jan Ruys heeft onlangs nog een lintje gehad voor z'n 25 jaren bijdragen. Hij was er natuurlijk en een aantal verkenners die in mijn groep zaten.
De middag in Zeist was prima geregeld en er was een mens of 35. Uiteraard herinneringen opgehaald en er komt van alles terug. Zeer wel de moeite waard.
Toen ik weer naar huis reed wist ik niet of ik nu vrolijk of anders was.....de balans, onzin, maar toch..., het was toen en wat is er van gekomen.....in ieder geval een vreemd gevoel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten