woensdag 13 mei 2009

Bijna veertien dagen geen mail...

Nouja, er kwam natuurlijk wel mail, maar ik opende gewoon niks. Gewoon telefoneren met de familie. Ook geen computer gebruikt in de vakantie......eh toch wel. Op de boerderij in Frankrijk hebben we gewoon draadloos én her en der bekabeld internet, zelfs in de caravan en tent.....
Deze keer wel handig om het verontrustende nieuws te volgen, maar ook muziek en luisterboeken overzetten. Ik had natuurlijk 'mijn eerste mini' mee en dat was genieten, nog handiger dan ik eerst vermoedde. Het is een volwaardige laptop, lekker lang batterijgebruik en alles wat ik op de grote pc doe kan ook op deze.

Helaas is er ook een nadeel aan veertien dagen mailonthouding......als je dan op zondag voor de eerste werkdag de mail toch maar opent.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten